توضیحات

مشخصات فوکا طرح کویتی سرمه ای

لباس ایمنی فوکا طرح کویتی باید بر اساس اندازه اندام کارگر چکمه‌های او طراحی شده باشد. در واقع سایز بندی فوکا طرح کویتی سرمه ای در اندازه‌های 40، 41، 42، 43، 44 و 45 تولید شده که در برابر برودت هوا مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

این مدل لباس‌های ضد آب بدون چکمه با یک زیپ باز و بسته می‌شوند و دارای آستر نخی با کیفیتی عالی و دوام زیادی هستند. جنس پارچه فوکا طرح کویتی سرمه‌ای، PVC درجه یک که دارای ضد آب و ضد مواد شیمیایی است.

همین جنس خوب لباس در کارکرد شخص تأثیر بسزایی دارد و باعث می‌شود که وی از لحاظ باکیفیت بودن لباس آسوده‌خاطر باشد.

دوخت فوکا طرح کویتی سرمه ای برای هر شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است که معمولاً دوختی بسیار مقاوم و فوق‌العاده مستحکمی دارد و برای فصول گرما و سرما هم کاربردهای زیادی دارد.

درباره وزن لباس فوکا مدل کویتی باید گفت که وزن خیلی سبکی و قابل قبولی دارد؛ یعنی طوری طراحی شده که صیاد هنگام کارکردن با آن تحت هیچ شرایطی اذیت نمی‌شود و تمام تمرکز خود را به کار می‌گیرد.

خرید فوکا طرح کویتی سرمه ای

به‌طورقطع همه شما می‌دانید که لیست قیمت فوکا طرح کویتی سرمه ای باتوجه‌به میزان سفارش و کیفیت لباس متغیر است. همچنین قبل از خرید لباس فوکا طرح کویتی باید به یک تولیدی فوکا طرح کویتی سرمه‌ای بسیار معتبر مراجعه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با مراجعه به معتبرترین آدرس تولیدی  فوکا طرح کویتی سرمه ای هیچ‌وقت از خرید کالای خریداری شده پشیمان نخواهید شد.

براین‌اساس جلال الماس کاسپین یکی از برترین مراکز تولید البسه‌هایی چون فوکا کویتی با بادگیر جلوباز، لباس فوکا جلو سینه‌دار، فوکا کویتی با بادگیر جلوبسته، فوکا کویتی تک باکیفیت در انواع سایزها با استانداردهای روز دنیا در غرب کشور به همراه مواد درجه یک در همه حال کنار شما مردمان عزیز است.

فروش عمده انواع لباس‌های ایمنی به‌صورت اینترنتی در این سایت نیز امکان‌پذیر است و می‌توانید در هر جای ایران که باشید خرید خود را خیلی راحت انجام دهید و در زمان خیلی اندکی هم به دستتان برسد. پس معطل چه هستید؟

هرچه سریع‌تر گوشی تلفنتان را بردارید و با گرفتن شماره تماس تولیدی تولیدی فوکا طرح کویتی سرمه ای این مرکز وصل شوید تا متخصصان کارآزموده ما اقدامات خریدتان را به انجام برسانند.

توضیحات تکمیلی
اندازه

40-41, 42, 43, 44-45

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوکا طرح کویتی سرمه ای”
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فوکا (طرح کویتی) سرمه ای

فوکا طرح کویتی سرمه ای

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من