توضیحات

مشخصات دستکش ساق بلند سبز

دستکش ساق بلند سبز در دو نوع ساده و ضد اسید تولید می‌شود. تفاوت این دو نوع در کاربرد آن‌ها بیشتر نمود دارد، به این صورت که از دستکش ساق‌بلند در اکثر خانه‌ها، رستوران‌ها و موقعیت‌های دیگر نیاز پیدا می‌کنید؛ اما دستکش ضد اسید برای مشاغل حساس که دررابطه‌با مواد شیمیایی است کاربرد دارد.

جنس پارچه دستکش ساق بلند سبز از مواد پی‌وی‌سی کره‌ای درجه یک است که در برابر اجسام تیز و حرارت بالا مقاومت زیادی نشان می‌دهد و همچنین جنس آن به‌گونه‌ای است که هنگام استفاده طولانی‌مدت، حساسیتی برای دستان شما ایجاد نمی‌کند.

سایزبندی دستکش ساق بلند سبز به‌صورت سفارش مشتری است و در تمام سایزها توسط تولیدی دستکش ساق‌بلند سبز تولید می‌شود. مشتریان گرامی برای اینکه سایز موردنظر خود را به‌درستی انتخاب کنید باید عرض کف دست خود را اندازه بگیرید تا طبق آن سفارش‌های شما آماده شود.

دستکش ساق بلند رنگ سبز در رنگ‌های سبز، صورتی و سرمه‌ای تولید می‌شود. اگر بخواهید می‌توانید رنگ موردنظر خود را به تعداد معینی سفارش دهید.

دوخت دستکش ساق بلند سبز به‌گونه‌ای است که دست و انگشتان شما به‌راحتی حرکت می‌کند و امکان لغزش اشیا و مواد در دستان شما با این مدل دستکش‌ها بسیار کم است. ساق‌بلند این دستکش‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا از دستان خود تا آرنج در برابر آب و مواد دیگر محافظت کنید.

قیمت دستکش ساق بلند سبز باتوجه‌به کیفیت بالا و کاربردهای بسیاری که دارد، بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت محصولات و تنوع آن‌ها می‌توانید با شماره تماس تولیدی دستکش ساق‌بلند سبز تماس بگیرید.

خرید دستکش ساق بلند سبز

محصولات شرکت جلال الماس با استفاده از مرغوب‌ترین مواد پلیمری تولید و به دست مشتریان می‌رسند. طراحی مناسب و باکیفیت محصولاتی مانند انواع پیشبند و دستکش ساق بلند خود را مدیون نظرسنجی مشتریان خوب خود در سراسر کشور است.

تولید انواع لباس‌های ضد آب بدون چکمه با حضور طراحان حرفه‌ای لباس و تیم تولید باتجربه این شرکت انجام می‌شود.

تنوع رنگ‌بندی و سایزبندی در سایزهای استاندارد L، XL و XXL برای تولید تمامی محصولات و لباس‌های این شرکت امکان‌پذیر است.

شلوار تک ضد آب یکی از محصولات محبوب این تولیدی است که با طراحی مناسب و باکیفیت آن، انتخاب اول و آخر ماهیگیران، کشاورزها و دامداران است.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستکش ساق بلند سبز”
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

دستکش ساق بلند سبز

دستکش ساق بلند سبز

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من