توضیحات

مشخصات پانچو طرح استتار

پانچو طرح استتار در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع جهت هم‌رنگ شدن با محیط اطراف استفاده می‌شود. این مدل پانچو بسیار سبک، کم ‌حجم و جادار است و قابلیت استفاده به ‌عنوان چادر و حتی کیسه ‌خواب را دارد.

سایزبندی پانچو با طرح استتار به صورت فری سایز است؛ بنابراین شما با هر قد و وزنی می‌توانید از این لباس کاربردی استفاده کنید و در برابر سرما و شرایط آب‌وهوایی متفاوت با استفاده از این لباس، مقاومت بالایی داشته باشید.

جنس پارچه پانچو طرح استتار از مرغوب‌ترین مواد پلیمری است که این جنس در برابر سرما، باد، باران و برف مقاومت بالایی نشان می‌دهد.

دوخت پانچو با طرح استتار به‌گونه‌ای است که کل بدن شما را همراه با کیف و متعلقات دیگر می‌پوشاند. در طراحی آن از یک کلاه که مقداری لبه برای محافظت از صورت شما دارد، استفاده شده است.

همچنین قد پانچو به صورتی است که شما با هر اندازه قد می‌توانید از آن استفاده کنید و حتی در جای مرطوب بنشینید بدون اینکه بدنتان خیس شود.

عکاسان طبیعت و مستندساز، طبیعت‌گردان و شکارچیان می‌توانند از این محصول استفاده کنند؛ زیرا از آن‌ها در برابر حملات حیوان‌های وحشی در دل طبیعت جلوگیری می‌کند.

همچنین سربازها نیز می‌توانند حین انجام‌وظیفه در آب‌وهوای بارانی و برفی از پانچو طرح استتار استفاده کنند تا از خود در برابر سرما و دشمن خارجی، حفاظت کنند. پانچوها یک پوشش اضطراری برای خوابیدن در دل طبیعت هستند.

قیمت پانچو طرح استتار باتوجه‌به کاربردهای فراوانی و جنس مرغوب آن تعیین شده است. شما می‌توانید برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات این محصول با شماره تماس تولیدی پانچو با طرح استتار تماس بگیرید.

خرید پانچو طرح استتار

آیا به محصولات و لباس‌های ضد آب بدون چکمه احتیاج دارید؟ آیا می‌دانید محصولات ضد آب و ضد اسید را به‌صورت تضمینی از چه شرکتی سفارش دهید؟ جلال الماس محصولات خود را در دسته‌بندی و تنوع بسیار همراه با تضمین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

در تولیدی پانچو طرح استتار علاوه بر این محصول، پانچو در طرح‌ها و رنگ‌های دیگری نیز تولید می‌شود. پانچوها دارای ماندگاری بالا و مقاوم در برابر نفوذ آب و سرما هستند.

با خریداری شلوار تک ضد آب در امور کشاورزی، باغبانی، نگهبانی، دامداری و عمرانی بدون هیچ نگرانی شرکت کنید و به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دهید.

آیا تابه‌حال حین آشپزی و ظرف شستن لباس یا پوستتان سوخته است یا خیس شده‌اید؟ برای جلوگیری از چنین مسائلی حین کار می‌توانید انواع پیشبند آشپزی و صنعتی را از شرکت جلال الماس سفارش دهید.

تمامی محصولات و لباس‌های تولیدی کارخانه جلال الماس مقاوم، ضد آب، ضد اسید و دارای ماندگاری بالا هستند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پانچو طرح استتار”
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

مكان گيرنده

پانچو طرح استتار

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من