جلال الماس کاسپین

وبلاگ

نکات آموزشی

تولیدی لباس ضد آب-معرفی 5محصول کاربردی در تولیدی جلال الماس

تولیدی لباس ضد آب

بهترین تولیدی لباس ضد آب

تولیدی لباس ضد آب یکی از حوزه‌های مهم در صنعت پوشاک است که به‌منظور محافظت از افراد در برابر باران و شرایط آب‌وهوایی نامساعد طراحی شده است. در حوزه تولیدی لباس‌های ضد آب، تکنولوژی‌ها و مواد مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند تا این لباس‌ها علاوه بر مقاومت در برابر آب، سبک، باکیفیت و… نیز باشند.

انواع جنس لباس ضد آب

لباس‌های تولیدشده در تولیدی لباس ضد آب از مواد متنوعی تهیه می‌شوند که در آنها به طور طبیعی خاصیت ضد آبی وجود دارند. مثلاً پارچه‌های لینن به دلیل خواص منحصربه‌فرد خود، همواره در تهیه لباس‌های ضد آب به کار می‌روند و جایگزین دیگری ندارند. پارچه‌های استفاده شده در تولیدی لباس ضدآب شامل موارد زیر می‌شوند.

انواع جنس لباس ضد آب

انواع جنس لباس ضد آب

پارچه PUL

آیا می‌دانستید که PUL یا پارچه پلی‌اورتان با پوشش زیرین پلاستیکی، ضدآب و دارای دوام بالا است؟ این نوع پارچه نرم و انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت تنفس دارد. ضخامت این نوع پارچه در تولیدی لباس ضد آب حدود ۱ تا ۲ میلی‌متر است.

این پارچه می‌تواند برای تولید لباس‌های ضدآب، پد بهداشتی، کیف ضدآب، ساک، تشک، بالشت، چادر و زیرانداز پیک‌نیک، پیش‌بند، کاپشن و بادگیر استفاده شود. یکی از ویژگی جالب PUL این است که قابل شستشو بوده و خاصیت ضدآب خود را بعد از شستشو از دست نمی‌دهد.

پارچه TPU

 در تولیدی لباس ضد آب پارچه TPU  یا Thermoplastic Polyurethane  یک جایگزین مناسب برای PUL  یا Polyurethane Laminate  است.

 این ماده به دلیل نرمی، راحتی و انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، در تولید محصولات بهداشتی مانند پوشک به کار می‌رود. همچنین TPU نسبت به PUL سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

پارچه TPU

پلی‌استر و لینن

آیا می‌دانستید که پارچه‌های لینن و پلی‌استر نیازمند یک‌لایه پوششی هستند تا در برابر آب مقاومت کافی را داشته باشند؟ بنابراین متخصصان تولیدی لباس‌های ضد آب یک‌لایه از پارچه‌ی پلی‌اورتان را در داخل آنها قرار می‌دهند تا بتوانند قسمت داخل را نیز پوشش دهند.

پارچه‌های پلی‌استر و لینن در تولیدی لباس ضد آب نسبت به انواع PUL  و TPU در برابر نفوذ آب مقاومت کم‌تری دارند؛ اما به دلیل ضخامت کم حدود ۱ میلی‌متر انعطاف‌پذیری و تنفس‌پذیری بالایی را دارا هستند؛ به همین دلیل در تولید بسیاری از محصولات مقاوم استفاده می‌شوند.

نایلون تافته

تولیدی لباس ضدآب برای ساخت ایوان و چترها از پارچه نایلون تافته با کاور اختصاصی استفاده می‌کند. این نوع نایلون بافتی یکدست و درخشان دارد و به همین دلیل در تهیه کاورها و انواع لباس‌های ضدآب استفاده می‌شود.

نایلون تافته

PVC   با پوشش پلی‌استر

پارچه PVC به‌صورت ۱۰۰ درصد ضد آب در لایه زیرین خود یک‌لایه پوشش poly vinyl chloride  دارد. جنس پارچه PVC  کمی خشک است؛ اما لایه درونی آن جنس نرمی دارد.

یک نمونه از این جنس پارچه در تولیدی لباس ضد آب تریلن است که نوعی پلی‌استر با تراکم بالاست و به دلیل خاصیت ضد آب بسیار بالای خود در ساخت وسایلی نظیر سایه‌بان، حفاظ، بادبان و چتر به کار می‌رود.

ترکیب نخ و پوپلین پوشش‌دار

پارچه‌های پوپلین دارای یک‌لایه نازک ضدآب هستند که به پشت پارچه متصل شده و ازآنجاکه از مواد طبیعی ساخته شده‌اند، توانایی بیشتری در جذب آلودگی محیط‌ زیست دارند.

این نوع پارچه در تولیدی لباس ضد آب برای تهیه‌ی لباس‌های مانند جلیقه، کاپشن بارانی، کلاه و لباس اسکی استفاده می‌شود و به دلیل سبکی و قابلیت خشک‌شدن سریع، برای شرایط مختلف آب‌وهوایی مناسب است.

پوپلین لایه دار توسط برندهای معروف در تولید کاپشن‌ها و پوشاک محافظ مورداستفاده قرار می‌گیرد. جلال الماس کاسپین یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده لباس فرم ضد آب شناخته می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با شماره تماس تولیدی لباس ضد آب کاسپین تماس بگیرید و از انواع لباس‌های ضد آب، طرح‌های متنوع و دلخواه، جنس‌های باکیفیت و قیمت‌های آنها مطلع شوید و در صورت نیاز آنها را خریداری کنید.

ترکیب نخ و پوپلین پوشش‌دار

میکروفایبر

لایه بیرونی پارچه میکروفایبر از جیر نرم ساخته شده و برای تهیه انواع لباس‌های ضدآب از جمله: کاپشن استفاده می‌شود. پارچه میکروفایبر دارای الیاف بسیار ریزی با قطر کمتر از ۱۰ میکرومتر است و در تولید دستمال‌های پاک‌کننده کاربرد بسیار زیادی دارد.

پارچه شمعی

پارچه شمعی یک نوع پارچه برزنتی است که بیشتر از جنس پلی‌استر تهیه می‌شود. این پارچه از بافتی متراکم و از یک‌لایه روغن لینن ساخته شده که آن را ضد آب می‌سازد. پارچه‌های شمعی بسیار محکم و مقاوم هستند؛ به همین دلیل در تهیه چمدان، کاور، رومیزی و اکسسوری‌های آشپزخانه استفاده می‌شود.

پارچه شمعی

انواع محصولات تولیدی لباس ضد آب

لباس‌های ضدآب به‌عنوان پوشاک محافظ در برابر آب باران یا آب‌ و هوای مرطوب استفاده می‌شوند. این لباس‌ها ممکن است از جنس پلی‌استر، پارچه شمعی و مواد دیگر با ویژگی‌های ضدآب و تنفسی ساخته شده باشند برخی از انواع وسایل ضد آب در تولیدی‌ های لباس ضد آب شامل موارد زیر می‌شوند.

پالتو و کاپشن ضد آب

این نوع لباس‌ها در تولیدی لباس ضد آب از پارچه‌های محکم و مقاومی ساخته می‌شوند که می‌توانند کلاه‌دار یا بی‌کلاه، زیپ یا دکمه‌دار باشند. انواع لباس‌های ضد آب کلاه‌دار از نفوذ آب به سروگردن نیز جلوگیری می‌کنند.

 همچنین شما می‌توانید در هنگام خرید لباس ضدآب از تولیدی جلال الماس کاسپین علاوه بر پالتو و کاپشن، هودی ضدآب را نیز خریداری کنید.

پالتو و کاپشن ضد آب

ژاکت ضدآب

آیا می‌دانستید ژاکت‌های ضدآب در ورزش‌های آبی استفاده می‌شوند؟ این ژاکت‌ها اغلب دارای جیب هستند که افراد ورزشکار می‌توانند اشیا و وسایل کوچک شخصی خود را در آنها بدون آسیب‌دیدن حمل کنند.

کفش ضد آب

این کفش‌ها در تولیدی لباس ضد آب از موادی تشکیل شده‌اند که کاملاً از نفوذ آب جلوگیری می‌کنند. این نوع کفش‌ها برای ورزش و کارهای صنعتی طراحی شده و برای پیاده‌روی طولانی‌مدت در محیط‌ های خیس و بارانی نیز مناسب هستند.

  همچنین شما می‌توانید با کفش‌های ضد آب به‌راحتی، ساعت‌ها در مناطق بارانی بدون نگرانی قدم بزنید. جنس این کفش‌ها به‌گونه‌ای است که در برابر بخار آب نیز مقاوم بوده و به همین دلیل برای آب‌وهوای مرطوب، کاملاً مناسب است.

لباس ضد آب بچگانه

این لباس‌ها در تولیدی لباس ضد آب برای کودکان طراحی شده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا با خیال راحت زیر باران بدون اینکه خیس شوند، بازی کنند.

 انواع لباس‌های ضد آب مخصوص کودکان شامل ژاکت، شلوار، کت‌وشلوار، کاپشن و کفش ضد آب است که با طرح‌ها، رنگ‌های زیبا و شاد مناسب کودکان به بازار عرضه می‌شوند. این موارد باعث می‌شود که شما و کودکتان نگران خیس شدن و سرماخوردگی نباشید.

لباس ضد آب ورزش آبی

 این نوع لباس‌ها برای ورزش‌هایی مانند قایقرانی، شنا و اسکی روی آب طراحی می‌شوند تا از نفوذ آب جلوگیری کنند. این لباس‌ها از جنسی ویژه‌ای ساخته می‌شوند که نرم و راحت بوده و انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

 همچنین شما می‌توانید برای تهیه لباس ضدآب ورزشی به آدرس تولیدی لباس ضد آب جلال الماس کاسپین مراجعه کنید و با انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین لباس موردنظر، آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

راهنمای خرید از تولیدی لباس ضد آب

خرید لباس‌های ضد آب برای بسیاری از افرادی که در شغل‌هایی مانند آتش‌ نشانی، پلیس‌های راهی، کارگران ساختمان، کارگران صنعت نفت، کارکنان کارواش، گلخانه‌داران و پرورش‌دهندگان ماهی و… فعالیت می‌کنند، بسیار اهمیت دارند.

توجه به کیفیت در انتخاب این لباس‌ها برای افراد زیادی در این مشاغل، بسیار حیاتی است. لباس‌های ضد آب با کیفیت، از یک یا چندلایه پارچه (یک‌لایه پارچه متصل به یک‌لایه DWR   یا روکش پارچه‌ای دافع آب) تشکیل شده‌اند.

 این روکش از نفوذ آب به درون الیاف لباس و خیس شدن آن جلوگیری کرده و باعث می‌شود قطره‌های آب‌روی پارچه باقی نمانند. شما می‌توانید انواع لباس‌های ضد آب را از تولیدی‌های مختلف یا فروشگاه‌های آنلاین با قیمت‌های متفاوت تهیه کنید که بسیاری از آن‌ها محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کنند.

قیمت تولیدی لباس ضد آب

لباس‌های ضدآب ارزش‌های مختلفی دارند که به عوامل گوناگونی اعم از جنس و نوع پارچه، نوع لباس و کاربرد آن، کیفیت پارچه و… بستگی دارند. به‌طورکلی قیمت اجناس ضدآب از ۴۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان متغیر است.

قیمت تولیدی لباس ضد آب

قیمت تولیدی لباس ضد آب

باکیفیت‌ترین لباس‌های ضد آب را از کجا تهیه کنیم؟

جلال الماس کاسپین به‌عنوان بهترین تولیدی لباس ضد آب با کیفیت بالا و بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن شناخته می‌شود. این شرکت علاوه بر فروش عمده، برای فروش تکی محصولات خود نیز آماده است.

محصولات شرکت جلال الماس شامل انواع لباس‌های ضدآب مانند: بادگیر و شلوار ضدآب، شلوار چکمه دار مدل ایتالیایی، پانچو بارانی، پالتو بارانی ضدآب، انواع لباس فوکا و… است.

علاوه بر این، این شرکت به تولید و عرضه انواع لباس‌های مخصوص مشاغل مختلف از جمله: لباس‌های ایمنی مانند دستکش ایمنی و لباس ضد اسید تا لباس‌های مخصوص کشاورزی و نشا کاری نیز می‌پردازد. به علت نظارت مستمر مهندسین و بهره‌گیری از تجهیزات با فرکانس بالا، شرکت جلال الماس در زمینه کیفیت حرف اول را می‌زند.

سخن پایانی

در تولیدی لباس ضد آب استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد باکیفیت بسیار مهم است. برخی از تکنولوژی‌های مهم در تولید این لباس‌ها عبارت‌اند از: استفاده از پارچه‌های ضدآب و پوشش‌های محافظتی مانند پوشش‌های پلی‌استر، استفاده از دوخت و جوشکاری بدون درز به کار می‌روند.

علاوه بر این، مواد مورداستفاده در تولید لباس‌های ضد آب باید سبک و باکیفیت باشند تا افراد بتوانند به‌راحتی آن‌ها را استفاده کرده و همچنین این لباس‌ها در برابر شرایط آب‌وهوای نامساعد حفاظت خوبی داشته باشند.

سؤالات متداول

۱. لباس‌های ضد آب از چه جنسی تولید می‌شوند؟

 از جنس پلی‌استر و لینن، نایلون تافته، پارچه شمعی، میکروفایبر و… تولید می‌شوند.

۲. پارچه‌های شمعی در ساخت چه لوازمی کاربرد دارند؟

پارچه‌های شمعی به دلیل مقاومت بالا در تهیه چمدان، کاور، رومیزی و اکسسوری‌های آشپزخانه کاربرد بسیاری دارند.

۳. قیمت لباس ضد آب چقدر است؟

قیمت لباس‌های ضد آب به عواملی مانند: جنس و نوع پارچه، نوع لباس و کاربرد آن، کیفیت پارچه و… بستگی دارد.

تولیدی لباس ضد آب جلال الماس

لباس های ضدآب بدون چکمه

لباس های ضدآب متصل به چکمه

لباس های ضد اسید

بادگیر و شلوار چکمه شکاری لباس فوکا سرهم بدون چکمه
بادگیر و شلوار جلوباز لباس ضد اسید سرهم بادگیر و شلوار جلوباز
بادگیر و شلوار جلوبسته لباس ضد اسید جدا بادگیر و شلوار جلوبسته
بادگیر تک جلو باز بادگیر و شلوار ضد اسید دستکش ضد اسید
بادگیر تک جلو بسته شلوار چکمه دار مدل ابتالیایی دستکش ساق بلند ضد اسید
شلوار تک ضد آب شلوار چکمه دار لباس ضد اسید جدا
پانچو شلوار نشا کاری لباس ضد اسید سرهم
پالتو بارانی ضد آب
چکمه نشاکاری
دستکش ساق بلند لباس فوکا سرهم
انواع پیشبند لباس فوکا جلو سینه دار
فوکا مدل کویتی لباس فوکا بچگانه
فوکا کویتی با بادگیر جلوباز
فوکا کویتی با بادگیر جلوبسته
فوکا کویتی تک

لیست محصولات:

بادگیر و شلوار جلو بسته ضد آب
شرح
زیتونی سیر 0.45
سفید پشت آستری
سرمه ای D
زیتونی سیر D
زیتونی سیر آستر زنبوری D
زیتونی سیر مدل دو دکمه دمپاکش D
زیتونی طرحدار پشت زبرا
طرح استتار پشت زبرا 0.55
دوختی ضدآب شده سرمه ای پشت سفید
دوختی ضدآب شده سرمه ای پشت طوسی
دوختی ضدآب شده مشکی پشت طوسی
دوختی ضدآب شده مشکی پشت مشکی
دوختی ضدآب شده سرمه ای و مشکی پشت پلاستیک
بادگیروشلوار جلوباز
شرح
زیتونی سیر 0.45
سفید پشت آستری
زیتونی طرحدار پشت زبرا
زیتونی سیر D
سبز فسفری D ضد اسید 
طرح استتار پشت زبرا 0.55
سبز روشن RAW
دوختی ضد آب شده شبرنگ دار مشکی پشت مشکی
بادگیر تک جلو بسته
شرح
زیتونی سیر 0.45
زیتونی سیر 0.3
زیتونی طرحدار پشت زبرا
زیتونی سیر D
زیتونی سیر شبرنگ دار
طرح استتار پشت زبرا 0.55
طرح استتار پشت زبرا 0.55 شبرنگ دار
سرمه ای داخل نارنجی(پشت توری)
سبز روشن RAW
زیتونی سیر RAW
بادگیرتک جلوباز
شرح
زیتونی سیر 0.45
زیتونی سیر D
زیتونی طرحدار پشت زبرا
شلوار تک
شرح
زیتونی سیر 0.45
زیتونی سیر D
طرح استتار پشت زبرا 0.55
فوکا جلوسینه دار
شرح
سبز روشن Z
سبز سیر پشت زبرا 0.75
سبز سیر پشت زبرا 0.75 (فوکا پلاس)
فوکا جلوسینه دار طرح استتار پلاس
قرمز (هلال احمر)
زیتونی سیر RAW
سبز سیر RAW
شلوار چکمه دار
شرح
زیتونی سیر 0.45
سبز سیرآستر سبز
سبز سیرزبرا پلاس060
سرمه ای آجدار
سبز طرح لی
فوکا سرهم
شرح
سبز سیر 060 بدون چکمه
سبز سیر 060 با چکمه
سبز سیر 060 با چکمه + دستکش ضد اسید
سبز فسفری ضد اسید  D
فوکا مدل کویتی
شرح
سفید با بادگیر جلوبسته 0.30
زیتونی سیرD با بادگیر جلوبسته
زیتونی سیر0.3 با بادگیر جلوباز
زیتونی سیرD با بادگیر جلوباز
زیتونی سیرD بدون بادگیر
زیتونی سیر0.45 با بادگیر جلوبسته
زیتونی سیر0.45 با بادگیر جلوباز
زیتونی سیر با بادگیر جلوبازRAW
سبز روشن با بادگیر جلوبستهRAW
پالتو بارانی
شرح
سبز طرحدار پشت زبرا 0.5
سبز طرح لی جلوباز
طرحدار سفید و سرمه ای D
سرمه ای بدون شبرنگ
زیتونی سیر RAW
پانچو بارانی
شرح
پانچو بچه گانه
سفید گلدار
نارنجی پشت سفید
خفاشی نارنجی
پانچو زیتونی سیر
کوله دار نارنجی
نارنجی روشن
نارنجی شبرنگدار
نارنجی (سیر/عادی/کدر)
چکمه شکاری
شرح
طرح تکاوری
سبز
سرمه ای
زیتونی(خردلی)
مشکی داخل نارنجی
سبز داخل نارنجی
طرح استتار
محصولات نشاکاری
شرح
شلوار نشاکاری(کفه زرد)
چکمه نشاکاری سبز
چکمه نشاکاری قهوه ای
چکمه نشاکاری سبز کفه سبز
چکمه نشاکاری سبز کفه زرد
دستکش
شرح
دستکش ضداسید
دستکش ساقدار گلدار
پیشبند
شرح
پیشبند سفید 0.3
پیشبند دامپزشکی
روپوش دامپزشکی آستین دار
روپوش دامپزشکی بدون آستین
محصولات ضداسید
شرح
بادگیروشلوار جلوباز ضداسید
فوکاسرهمی ضداسید (بدون چکمه)

 سایر مقالات:

بادگیر و شلوار ضد آب – خرید و قیمت3نوع از تولیدی جلال الماس
خرید لباس سم پاشی از تولیدی جلال الماس +3 نوع لباس مخصوص
3 نوع لباس ماهیگیری باکیفیت + قیمت از تولیدی لباس ماهیگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های تازه
محصولات
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من