لباس ضدآب

خرید عمده لباس ضد آب + 4 نکته طلایی در نگهداری لباس‌های ضد آب

مهم‌ترین نکات درباره خرید عمده لباس ضد آب

آیا به دنبال خرید عمده لباس ضد آب هستید تا کسب‌وکار خود را در این صنعت رشد و توسعه دهید؟ با ورود به بازار لباس‌های ضد آب می‌توانید تنوع، کیفیت و قیمت رقابتی به مشتریانتان ارائه دهید و به‌عنوان یک تأمین‌کننده معتمد شناخته شوید.

با ما همراه شوید تا راهنمایی‌های لازم را در مورد لباس ضد آب به شما ارائه دهیم تا بدین وسیله خریدی مطمئن داشته باشید و شناختی کامل در مورد لباس ضد آب کسب کنید.

ویژگی‌های لباس ضد آب

لباس‌های ضد آب البسه‌هایی هستند که مانع از ورود آب به داخل لباس و در نتیجه خشک ماندن بدن می‌شوند. این لباس‌ها نقش بسیار مهمی در حفظ راحتی و خشکی بدن در شرایط مرطوب و بارانی ایفا می‌کنند؛ بنابراین خرید عمده لباس ضد آب برای فروشندگان اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر این، لباس‌های ضد آب به‌عنوان ابزاری ضروری در بسیاری از صنایع و فعالیت‌ها از جمله ورزش‌ های آبی، کارهای خارج از خانه، ماجراجویی‌های فضای باز و خدمات حمل‌ونقل مورداستفاده قرار می‌گیرند.

اگر به دنبال خرید لباس‌های ضد آب عمده هستید، توصیه می‌شود با شرکت‌های تولیدی معتبر و باسابقه همکاری کنید. این شرکت‌ها با استفاده از مواد لباس ضد آب با کیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته، لباس‌های ضد آبی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی را تولید می‌کنند.

انواع لباس ضد آب بر اساس جنس

شما قبل از خرید عمده لباس ضد آب باید بدانید که انواع لباس ضد آب بر اساس جنس وجود دارند که جنس‌های لمینتی و روکشی از محبوب‌ترین و مشهورترین آنها هستند. لباس‌های ضد آب لمینتی دارای یک‌لایه نازک از مواد ضد آب مثل Gore-Tex یا eVent هستند که به پارچه بیرونی چسبانده شده است.

این لایه منافذ ریزی دارد که به بخار آب اجازه می‌دهد که عبور کند (به‌عنوان نمونه عرق)، اما از ورود آب و سایر مایعات جلوگیری می‌کند. این لباس‌ها به‌خوبی اجازه می‌دهند تا بدن در معرض باران و شرایط مرطوب خشک باقی بماند.

اما لباس‌های ضد آب روکشی دارای لایه‌ای از پوشش ضد آب مثل پلی‌اورتان یا اکریلیک بر روی سطح داخلی پارچه هستند. در صورت استفاده طولانی‌مدت یا فعالیت‌های شدیدتر، تهویه هوا و سیستم تنفس در این نوع لباس‌ها می‌تواند کمی محدودتر باشد. انتخاب و خرید از تولیدی لباس ضد آب عمده بستگی به نیازها و فعالیت‌های شما دارد.

به‌طورکلی برای خرید عمده لباس ضد آب، لازم است تا از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان معتبر و باتجربه‌ای که فروش عمده لباس ضد آب را انجام می‌دهند برخوردار شوید؛ زیرا به‌واسطه آنها می‌توانید خریدی ارزان و با کیفیت داشته باشید.

کاربردهای لباس ضد آب

خرید از تولیدی لباس ضد آب عمده برای هر صنف، شغل و فعالیتی که در معرض رطوبت و آب هستند ضروری است. بااین‌حال بعضی از فعالیت‌ها مانند افرادی که پیاده‌روی زیادی انجام می‌دهند، ورزشکارانی که به اسکی و دوچرخه‌سواری، کشاورزی، ماهیگیری و… نسبت به سایر افراد به این لباس‌ها بیشتر نیاز دارند.

پیاده‌روی

هر کسی که به پیاده‌روی در فضای باز علاقه دارد و در شرایط آب‌وهوایی مرطوب و بارانی فعالیت می‌کند، به خرید عمده لباس ضد آب نیاز دارد. یک کت با کاور ضد آب برای حفظ خشک‌بودن و گرم نگه‌داشتن بدن شما بسیار مهم است.

همچنین، یک ژاکت ضد آب که قابلیت تنفس داشته باشد، برای جلوگیری از تعرق و رطوبت درون آن بسیار حیاتی است. شلوار یا گتر ضد آب نیز می‌تواند به شما کمک کند تا پاهای خود را خشک نگه داشته و از ورود آب یا گل‌ولای به کفش‌هایتان جلوگیری کنید.

 اسکی

اسکی یک فعالیت شناخته شده در فضای باز و مناطق برفی است که به لباس‌ضد آب زمستانی خارجی احتیاج دارد. یک کت‌وشلوار ضد آب با استفاده از مواد عایق برای حفظ خشکی و گرمی بدن شما در مقابل سرما و جلوگیری از چسبیدن برف به لباس بسیار ضروری است.

این لباس باید توانایی تنفس، مقاومت در برابر باد و انعطاف‌پذیری را داشته باشد تا شما بتوانید به‌راحتی و آزادانه حرکت کنید و دمای بدنتان را تنظیم کنید. استفاده از دستکش‌های ضد آب نیز می‌تواند دستان شما را خشک و گرم نگه داشته و از احساس سرما جلوگیری کند.

دوچرخه‌سواری

دوچرخه‌سواری فعالیتی است که می‌تواند باعث تولید عرق زیادی شود، به‌ویژه اگر دوچرخه‌سوار در شرایط سربالایی یا در هوای بارانی در حال رکاب‌زدن باشد. در این صورت، استفاده از یک ژاکت ضد آب می‌تواند به شما کمک کند تا شما در مقابل باران خارجی و تعریق داخلی محفوظ بمانید.

این ژاکت باید قابلیت تنفس بالایی داشته باشد، سبک و آیرودینامیک باشد تا شما بتوانید به‌صورت مؤثر و راحت دوچرخه‌سواری کنید. همچنین استفاده از یک شلوار یا گرم‌کن ضد آب می‌تواند به خشک و گرم نگه‌داشتن پاهای شما کمک کند.

اگر در هر صورتی نتوانستید خرید عمده لباس ضد آب مناسب مخصوص دوچرخه‌سواری را داشته باشید و آن را پیدا نکردید، می‌توانید از لباس بارانی پیک موتوری استفاده کنید؛ زیرا هر دو کاربرد مشابهی از نظر عملکرد دارند.

ماهیگیری

ماهیگیری یک فعالیت بسیار جذاب است که قطعاً به لباس ضد آب نیاز دارد. این لباس‌ها معمولاً از موادی نظیر نایلون یا گورتکس ساخته می‌شوند که از نفوذ آب جلوگیری می‌کنند. علاوه بر اینکه آب از آنها نفوذ نمی‌کنند، اغلب دارای ویژگی‌هایی مانند تنفس‌پذیری هستند که کمک می‌کند افراد در طولانی‌مدت راحت باشند.

خرید عمده لباس ضد آب برای ماهیگیری به دلایل مختلف مهم است. ممکن است شما به مدت طولانی در معرض آب یا باران باشید و اگر لباسی که از آب نفوذ می‌کند بپوشید، تجربه‌تان از ماهیگیری تحت‌تأثیر منفی قرار می‌گیرد.

کشاورزی

در آب‌وهوای مرطوب یا هنگامی که آنها با خاک و آب زیاد سروکار دارند، خرید عمده لباس ضد آب می‌تواند بسیار مفید باشد. تهیه این لباس‌ها از تولیدی لباس ضد آب کمک می‌کنند تا از نفوذ آب به بدن جلوگیری شود و کشاورزان را در برابر باران، رطوبت و مواد شیمیایی مورداستفاده در کشاورزی محافظت می‌کنند.

همچنین این لباس‌ها می‌توانند از تماس مستقیم با مواد شیمیایی، مانند کودها یا سموم، جلوگیری کنند. برای کشاورزانی که در شرایط آب‌وهوایی نامساعد کار می‌کنند اهمیت لباس‌های ضد آب بیشتر می‌شود. این لباس‌ها می‌توانند در مقابله با آفات و بیماری‌های گیاهان نیز مؤثر باشند.

در نتیجه استفاده و خرید عمده لباس ضد آب در کشاورزی نه تنها به کشاورزان کمک می‌کند که در شرایط نامساعد آب‌وهوایی کار خود را انجام دهند، بلکه ایمنی آن‌ها را افزایش می‌دهد و به حفظ بهداشت و سلامت آن‌ها کمک می‌کند.

ساخت‌وساز

استفاده و خرید عمده لباس ضد آب برای کارگران ساخت‌وساز بسیار مهم است. این لباس‌ها به کارگران کمک می‌کنند تا در برابر باران، رطوبت و حتی مواد شیمیایی محافظت شوند. استفاده از لباس ضدآب می‌تواند از بروز مشکلاتی نظیر سرماخوردگی یا بیماری‌های پوستی جلوگیری کند.

علاوه بر این، لباس‌های ضدآب معمولاً دارای قابلیت‌هایی مانند دوام، انعطاف‌پذیری و تنفس‌پذیری هستند که کارگران را در انجام وظایفشان راحت‌تر می‌کند؛ به شرطی که اندازه لباس ضد آب آنها مناسب باشد. سایر مسائلی مانند ایمنی و بهداشت شغلی نیز اهمیت زیادی دارند که باید به‌صورت جدی مدنظر کارگران و کارفرمایان قرار بگیرند.

شرایط نگهداری از لباس ضد آب

قبل از خرید عمده لباس ضد آب باید شرایط نگهداری مناسب از آنها را یاد بگیرید تا طول عمر آن‌ها را افزایش پیدا کند و عملکرد ضد آبی آن‌ها حفظ شود. این شرایط شامل شستشو، خشک‌کردن، ذخیره‌سازی و… می‌شود که در قسمت راهنمای خرید عمده لباس ضد آب این عوامل ذکر شده است.

 شستشو لباس ضد آب

پیش از شستشوی لباس ضد آب برچسب راهنمای شستشو روی لباس را مطالعه کنید. برخی از لباس‌های ضد آب تنها باید با آب شسته شده و استفاده از هر گونه مواد شوینده می‌تواند به آنها آسیب برساند. درصورتی‌که نیاز به شستشوی دستی یا ماشینی دارید از محلول شستشوی مناسب برای لباس‌های ضد آب استفاده کنید.

خشک‌ کردن لباس ضد آب

 لباس‌های ضد آب باید به طور مرتب خشک شوند. باتوجه‌به راهنمای شستشو، لباس‌های ضد آب ممکن است نیاز به خشک‌شدن در هوای آزاد داشته باشند. از خشک‌کننده‌های مکانیکی که با تنش زیاد مکانیکی همراه هستند خودداری کنید؛ زیرا این موارد می‌تواند بافت لباس‌ها را تغییر داده و عملکرد ضد آبی آنها را کاهش دهد.

نگهداری لباس ضد آب

لباس‌های ضد آب را به‌درستی نگهداری کنید و مطمئن شوید که لباس‌ها کاملاً خشک هستند. لباس‌ها را در پلاستیک‌های نازک نگهداری نکنید چون پلاستیک می‌تواند بو و رطوبت را در داخل خود نگهداری و باعث رشد قارچ یا بوی نامطبوع شود.

بازرسی منظم لباس ضد آب

 لباس‌های ضد آب خود را مرتباً بررسی کنید و در صورت لزوم تعمیر کنید. اگر خراش یا سوراخی در لباس وجود دارد، ممکن است عملکرد ضد آبی آن‌ها را تضعیف کند. درست است که قیمت عمده لباس کار بسیار زیاد نیست؛ اما رعایت‌کردن این عوامل برای افزایش طول عمر آنها ضروری و لازم است.

خرید عمده لباس ضد آب از جلال الماس

جلال الماس کاسپین یکی از بهترین تولیدکنندگان جهت تهیه لباس‌های ضدآب برای فعالیت‌هایی است که با آب در ارتباط هستند. این فروشگاه مجموعه‌ای از لباس‌های ضدآب با کیفیت بالا و طراحی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد تا شما را در برابر باران و آب محافظت کند.

لباس‌های ضدآب فروشگاه جلال الماس کاسپین از جنس‌های مقاومی ساخته شده‌اند و به‌راحتی تحمل فشار آب و باد را دارند. همچنین طراحی زیبا و منحصربه‌فرد آن‌ها باعث شده تا علاوه بر عملکرد عالی، شما را به یک فرد مدرن و شیک تبدیل کند.

سخن پایانی

خرید عمده لباس ضد آب می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه برای تمامی افرادی باشد که در معرض هوای مرطوب، بارانی، گردوخاک و… باشند. آنها می‌توانند به‌وسیله این پوشاک خود را در برابر تمامی این عوامل محفوظ نگه دارند.

سؤالات متداول

۱. چه افرادی به لباس‌های ضد آب نیاز دارند؟

افرادی که فعالیت‌هایی نظیر پیاده‌روی، اسکی، دوچرخه‌سواری، کشاورزی و… را انجام می‌دهند.

۲. بهترین جنس لباس ضد آب کدام است؟

لباس ضد آب لمینتی

۳. لباس‌های ضد آب چه ویژگی‌هایی دارند؟

مانع از نفوذ آب می‌شوند و قابلیت تنفس بالایی دارند.

 

دسته بندی محصولات جلال الماس

لباس های ضدآب بدون چکمه

لباس های ضدآب متصل به چکمه

لباس های ضد اسید

بادگیر و شلوار چکمه شکاری لباس فوکا سرهم بدون چکمه
بادگیر و شلوار جلوباز لباس ضد اسید سرهم بادگیر و شلوار جلوباز
بادگیر و شلوار جلوبسته لباس ضد اسید جدا بادگیر و شلوار جلوبسته
بادگیر تک جلو باز بادگیر و شلوار ضد اسید دستکش ضد اسید
بادگیر تک جلو بسته شلوار چکمه دار مدل ابتالیایی دستکش ساق بلند ضد اسید
شلوار تک ضد آب شلوار چکمه دار لباس ضد اسید جدا
پانچو شلوار نشا کاری لباس ضد اسید سرهم
پالتو بارانی ضد آب
چکمه نشاکاری
دستکش ساق بلند لباس فوکا سرهم
انواع پیشبند لباس فوکا جلو سینه دار
فوکا مدل کویتی لباس فوکا بچگانه
فوکا کویتی با بادگیر جلوباز
فوکا کویتی با بادگیر جلوبسته
فوکا کویتی تک

لیست محصولات:

بادگیر و شلوار جلو بسته ضد آب
شرح
زیتونی سیر 0.45
سفید پشت آستری
سرمه ای D
زیتونی سیر D
زیتونی سیر آستر زنبوری D
زیتونی سیر مدل دو دکمه دمپاکش D
زیتونی طرحدار پشت زبرا
طرح استتار پشت زبرا 0.55
دوختی ضدآب شده سرمه ای پشت سفید
دوختی ضدآب شده سرمه ای پشت طوسی
دوختی ضدآب شده مشکی پشت طوسی
دوختی ضدآب شده مشکی پشت مشکی
دوختی ضدآب شده سرمه ای و مشکی پشت پلاستیک
بادگیروشلوار جلوباز
شرح
زیتونی سیر 0.45
سفید پشت آستری
زیتونی طرحدار پشت زبرا
زیتونی سیر D
سبز فسفری D ضد اسید 
طرح استتار پشت زبرا 0.55
سبز روشن RAW
دوختی ضد آب شده شبرنگ دار مشکی پشت مشکی
بادگیر تک جلو بسته
شرح
زیتونی سیر 0.45
زیتونی سیر 0.3
زیتونی طرحدار پشت زبرا
زیتونی سیر D
زیتونی سیر شبرنگ دار
طرح استتار پشت زبرا 0.55
طرح استتار پشت زبرا 0.55 شبرنگ دار
سرمه ای داخل نارنجی(پشت توری)
سبز روشن RAW
زیتونی سیر RAW
بادگیرتک جلوباز
شرح
زیتونی سیر 0.45
زیتونی سیر D
زیتونی طرحدار پشت زبرا
شلوار تک
شرح
زیتونی سیر 0.45
زیتونی سیر D
طرح استتار پشت زبرا 0.55
فوکا جلوسینه دار
شرح
سبز روشن Z
سبز سیر پشت زبرا 0.75
سبز سیر پشت زبرا 0.75 (فوکا پلاس)
فوکا جلوسینه دار طرح استتار پلاس
قرمز (هلال احمر)
زیتونی سیر RAW
سبز سیر RAW
شلوار چکمه دار
شرح
زیتونی سیر 0.45
سبز سیرآستر سبز
سبز سیرزبرا پلاس060
سرمه ای آجدار
سبز طرح لی
فوکا سرهم
شرح
سبز سیر 060 بدون چکمه
سبز سیر 060 با چکمه
سبز سیر 060 با چکمه + دستکش ضد اسید
سبز فسفری ضد اسید  D
فوکا مدل کویتی
شرح
سفید با بادگیر جلوبسته 0.30
زیتونی سیرD با بادگیر جلوبسته
زیتونی سیر0.3 با بادگیر جلوباز
زیتونی سیرD با بادگیر جلوباز
زیتونی سیرD بدون بادگیر
زیتونی سیر0.45 با بادگیر جلوبسته
زیتونی سیر0.45 با بادگیر جلوباز
زیتونی سیر با بادگیر جلوبازRAW
سبز روشن با بادگیر جلوبستهRAW
پالتو بارانی
شرح
سبز طرحدار پشت زبرا 0.5
سبز طرح لی جلوباز
طرحدار سفید و سرمه ای D
سرمه ای بدون شبرنگ
زیتونی سیر RAW
پانچو بارانی
شرح
پانچو بچه گانه
سفید گلدار
نارنجی پشت سفید
خفاشی نارنجی
پانچو زیتونی سیر
کوله دار نارنجی
نارنجی روشن
نارنجی شبرنگدار
نارنجی (سیر/عادی/کدر)
چکمه شکاری
شرح
طرح تکاوری
سبز
سرمه ای
زیتونی(خردلی)
مشکی داخل نارنجی
سبز داخل نارنجی
طرح استتار
محصولات نشاکاری
شرح
شلوار نشاکاری(کفه زرد)
چکمه نشاکاری سبز
چکمه نشاکاری قهوه ای
چکمه نشاکاری سبز کفه سبز
چکمه نشاکاری سبز کفه زرد
دستکش
شرح
دستکش ضداسید
دستکش ساقدار گلدار
پیشبند
شرح
پیشبند سفید 0.3
پیشبند دامپزشکی
روپوش دامپزشکی آستین دار
روپوش دامپزشکی بدون آستین
محصولات ضداسید
شرح
بادگیروشلوار جلوباز ضداسید
فوکاسرهمی ضداسید (بدون چکمه)

 

سایر مقالات:

خرید لباس سم پاشی از تولیدی جلال الماس +3 نوع لباس مخصوص
3 نوع لباس ماهیگیری باکیفیت + قیمت از تولیدی لباس ماهیگیری
تولیدی لباس ضد آب-معرفی 5محصول کاربردی در تولیدی جلال الماس

 

دیدگاهتان را بنویسید