لباس ضدآب

تولیدی لباس کار کارکنان هلال احمر در تولیدی جلال الماس کاسپین

لباس کار کارکنان هلال احمر

یکی از لباس‌های ارگان‌های دولتی، لباس کار کارکنان هلال احمر است که تمامی کارمندان این اداره باید از آن استفاده کنند. با این اوصاف آیا می‌دانید که لباس هلال احمر چه تفاوتی با سایر لباس‌ها دارد؟

این دسته از لباس‌ها باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشند تا در برابر تغییرات آب‌وهوایی مقاومت نشان دهند. در این مقاله قصد داریم درباره انواع لباس کار هلال احمر، جنس و ویژگی‌های آن صحبت کنیم تا در مواقع خرید دچار اشتباه نشوید.

ویژگی‌های لباس کار کارکنان هلال احمر

آیا می‌دانید که لباس پرسنل هلال احمر چه ویژگی‌هایی دارد؟ لباس کارکنان هلال احمر و کلیه ارگان‌های خدماتی باید بر اساس استانداردهایی تولید شود. مواد اولیه این لباس‌ها از مرغوب‌ترین نوع در بازار هستند. پارچه‌هایی که در تولید لباس کارکنان به کار گرفته می‌شود، پارچه‌های صنعتی هستند.

پارچه‌های صنعتی در بازار به مقاومت بالا و دوخت باکیفیت مشهور هستند. هیچ محدودیتی در سایز و رنگ این دسته از لباس‌ها وجود ندارد و کارکنان می‌توانند در سایز دلخواه خود سفارش دهند.

چند مورد از ویژگی‌های لباس هلال احمر شامل موارد زیر هستند:

  • دوخت بر اساس استانداردهای بین‌المللی
  • طراحی‌های نوین و خلاقانه پارچه
  • تولید بر مبنای الگوهای علمی
  • مقاومت در برابر گرما و سرما
  • پارچه‌های دیرسوز و ضدحریق
  • سایزبندی بر اساس استاندارد اتحادیه
  • چاپ آرم‌های درجه یک و مقاوم در برابر حرارت
  • ماندگاری بالا

لباس کار بانوان هلال احمر

عده‌ای از کارکنان سازمان هلال احمر، بانوان هستند و در پروسه امدادرسانی کمک شایانی می‌کنند؛ به همین دلیل برای نخستین‌بار در خاورمیانه لباس مخصوصی برای زنان امدادگر طراحی کردند که شئونات اسلامی و راحتی بانوان در آن در نظر گرفته شد.

نقش بانوان هلال احمر در پروسه‌های کمک‌رسانی بسیار فراتر از چیزی است که فکر می‌کنید. کارکنان زن هلال احمر سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی به بانوان و دختران مصدوم را به طرز چشمگیری افزایش داده‌اند. وجود این کارکنان بخش عمده‌ای از استرس و ناراحتی‌ها را کاهش می‌دهد.

لباس کار کارکنان هلال احمر از مقنعه، مانتو بلند، چادر ملی و کت تشکیل شده است. اغلب لباس‌های اعضای هلال احمر از رنگ قرمز و طوسی تولید می‌شوند و نشان مخصوص روی آن‌ها دوخته می‌شود. پارچه‌های استفاده شده در این نوع لباس‌ها از بهترین و حساس‌ترین پارچه‌های موجود است؛ زیرا خانم‌ها پوست لطیف‌تری دارند.

آرم لباس خانم‌های هلال احمر روی سر آستین‌ها نصب می‌شود و با توجه به درجه کارمند این سر آستین‌ها تغییر می‌کنند؛ یعنی با ارتقا درجه لباس شما عملیاتی‌تر و مجهزتر می‌شود و می‌توانید در عملیات نجات و بحرانی از آن استفاده کنید.

لباس کار آقایان هلال احمر

آیا می‌دانید که کدام لباس ویژه، لباس فرم کارکنان هلال احمر است؟ تیشرت یقه دار قرمز لباس ویژه پرسنل هلال احمر است و مورد تأیید سازمان امداد و نجات قرار گرفته است. برای رتبه‌بندی و مشخص شدن جایگاه آقایان از آرم‌های متفاوت استفاده می‌کنند.

آرم روی سینه و بازوهای تیشرت دور دوزی می‌شود. این آرم برای آقایان روی بازوی راست است. این لباس‌ها قابلیت شستشو دارند و سایزبندی آن‌ها کامل است. چاپ شبرنگ تیشرت یقه دار هلال احمر یکی از باکیفیت‌ترین تیشرت‌های موجود است که شما در سایز‌های مختلف سفارش دهید.

تولیدی لباس کار کارکنان هلال احمر در بخش‌های مختلف تابستانی و زمستانی لباس‌های ویژه عملیات را طراحی و تولید می‌کنند. درجه‌بندی این لباس‌ها بر اساس امدادگر سوم، امدادگر دوم و امدادگر یکم و همچنین نجاتگر سوم، دوم و یکم تعیین می‌شود.

چاپ روز رنگ این لباس با بهترین پلیمرهای کره‌ای انجام می‌شود و کاملاً قابل شستشو هستند. البته بهتر به این توجه کنید که شستشوی این لباس‌ها باید با آب سرد انجام شود. کارکنان هلال احمر علاوه بر مانتو از جلیقه‌های ایمنی نیز استفاده می‌کنند.

احتمالاً در تعطیلات نوروزی و مسافرت‌ها متوجه این موضوع شده‌اید که نیروهای هلال احمر روی لباس‌های خود جلیقه می‌پوشند. این نیروها در مواقع بحرانی که در شب اتفاق میفتد باید از جلیقه‌های مخصوص شب استفاده کنند تا اتفاقات ناگواری در جاده نیفتد.

ویژگی‌های کاپشن شلوار عملیاتی هلال احمر

آیا تابه‌حال کاپشن شلوار هلال احمر را مشاهده کرده‌اید؟ یکی از لباس‌های کارکنان هلال احمر، کاپشن شلوار است که در فصول سرد سال استفاده می‌شود. البته مدل‌های آستین‌کوتاه این لباس نیز وجود دارد که متناسب با فصل تابستان طراحی شده است.

این نوع لباس در رنگ‌بندی و طرح‌های متفاوتی تولید می‌شود و کیفیت پارچه آن فوق‌العاده است. پیراهن‌های بلند لباس کار کارکنان هلال احمر دکمه‌دار هستند و به خوبی از پرسنل در برابر سرما محافظت می‌کنند.

جنس لباس کار کارکنان هلال احمر

جنس لباس کار هلال احمر از پی‌وی‌سی ساخته شده است که بسیار مقاوم و سبک هستند و هیچ مزاحمتی برای افراد در گرما و سرما ایجاد نمی‌کنند. نیروهای امدادی می‌توانند این جلیقه را روی لباس‌های معمولی نیز استفاده کنند.

لباس‌های مخصوص شب هلال احمر نیز از فسفرهای تشکیل شده‌اند که به خوبی نور را بازتاب می‌دهند و از فاصله دور به‌راحتی قابل تشخیص هستند.

قیمت لباس کار کارکنان هلال احمر

آیا از قیمت لباس‌های کارکنان هلال احمر خبر دارید؟ قیمت این نوع لباس‌ها با توجه به متریالی که از آن استفاده می‌کنند، تعیین می‌شود؛ بنابراین قیمت‌ها متغیر هستند. البته قیمت فروش عمده لباس کار کارکنان هلال احمر با فروش تکی نیز متفاوت است.

جلال الماس کاسپین؛ بزرگ‌ترین تولیدکننده لباس‌های ضدآب

شما خرید لباس‌های ضدآب خود را از کدام مرکز خرید انجام می‌دهید؟ برای یک‌بار هم که شده طعم خرید از مجموعه تولیدی جلال الماس کاسپین را تجربه کنید. جلال الماس فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ به طور رسمی آغاز کرد.

برای اولین‌بار موفق شد که در سال ۱۳۹۶ پروانه بهره‌برداری از سازمان صنعت، معدن و تجارت را در ایران کسب کند. ما در این مرکز تولیدی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و ماشین‌آلات پیشرفته انواع لباس‌های ضدآب، ضد اسید و شلوارهای چکمه‌ای را در بالاترین کیفیت تولید می‌کنیم.

این شرکت تولیدی آمادگی همکاری خود را با کلیه ارگان‌های دولتی و خصوصی اعلام کرده است. یکی از ویژگی‌های مثبت این مجموعه، پرداخت سریع و آسان از درگاه اینترنتی است و شما می‌توانید بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید. اجناس شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس مقصد تحویل داده می‌شوند.

صحبت نهایی

سازمان هلال احمر خدمات حیاتی را به مردم ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل لباس کار کارکنان هلال احمر اهمیت زیادی دارد. این دسته از لباس‌ها باید ضدآب باشند و در برابر پارگی و شرایط آب‌وهوایی مقاومت نشان دهند. شستشوی این لباس‌ها بسیار آسان است و در برابر نفوذپذیری مشتقات نفتی مقاوم هستند.

بین لباس‌های بانوان و آقایان هلال احمر نیز تفاوت‌هایی وجود دارد و بر اساس استانداردهای اتحادیه تولید شده‌اند. پارچه لباس کارکنان هلال احمر پی‌وی‌سی است؛ به همین دلیل به دیرسوز و ضدحریق شناخته می‌شود.

سؤالات متداول

۱.‌ جنس لباس کار کارکنان هلال احمر چیست؟

پی‌ وی ‌سی

۲. چرا لباس‌های هلال احمر شبرنگ هستند؟

برای اینکه به‌راحتی در شب دیده شوند.

۳. آیا لباس‌های هلال احمر ضدحریق هستند؟

بله؛ به دلیل الیاف نسوز و دیرسوزی که دارند، ضدحریق هستند.

سایر مقالات:

آموزش شستشوی لباس ضد آب در 6 مرحله ساده + نکات طلایی
6 ویژگی مهم لباس ضد آب برای معادن + معرفی انواع لباس معدن
4 نوع لباس کار کارکنان شهرداری + نحوه صحیح نگهداری و شستشو

 

دیدگاهتان را بنویسید